Merhabalar, aile hekimliği uygulaması altında ben hamile olduğum için eşim aile hekiminde SMA taşıyıcısı olup olmadığını öğrenmek için test verdi. 2 ay oldu anca sonuç hala çıkmadı. Aranızda aile hekiminde bu testi yaptıran var mı, varsa sonucu ne kadar sürede çıktı bilgilendirebilir misiniz? Teşekkürler.