36+4 Bugün bebeğin boynuna bir tur kordon dolandigini öğrendim.Doktor şuan bir sorun teşkil etmediğini belirtti.2 hafta sonraya çağırdı kontrol için.Benimle aynı haftalarda olup kordon sorununu yaşayan yaşamış olan var mı? 2 hafta sonrasına çağırması normal mi ki acaba biraz aklım takıldı.Yasayanlar benimle tecrübelerini paylaşırsa sevinirim.