Bende 7. Aya kadar kullandım herhangi bir yan etkisi olmadı zaten o kan sulandırıcı pek sıkıntı olmaz. Doktorunuzun kontrolünde devam yada bırakma olabilir hareket azalmasını takip etmekte fayda var tabi ama bu iğneyle olmayabilir sadece herzaman geçerli bir risk. Doktorunuz ne söylerse onu yapın.