Hacerevgin Merhaba arkadaslar 2.gebeligim 25+1 ama kasiklarimda ve belimde dehset sekilde ağrılarım oluyor bebek hareketli ama normal mi sizce ilk gebelikte hic bunlari yaşamadim😔
eslemesila Hacerevgin genelde ilk gebelikte vücut daha yeni tanımladığı için pek bisey olmuyo ama ikincisinde herseyi doruklarına kadar yaşıyorsun doktora git bence ne olduğuna bakarlar