Doktorum bana erken doğumu tetiklediği için aşı yaptirma dedi bende bugün yaptırmadım hatta ilk hamileliğimde asi oldugum akşamı sancılarım başladı hastanede yatmistim bu sefer yaptırmadım sen tarlada doğum yapmayacağını göre riske atmaya gerek yok dedi tabi siz bilirsiniz yinede