Merhaba arkadaşlar kan şekeri devamlı düşük çıkanınız var mı yarın doktora gideceğim inşallah ama kafama takıldı bugün . Normal doğuma engel olur mu diye de düşünüyorum çünkü on saat on iki saat sancı çeken hanımları okudum burada, acil sezeryana alınma ihtimaline karşı yiyecek içecek de vermiyorlar . Kendim uzun süre açlığa dayanamıyorum şekerim zaten sürekli düşüyor . Yaşayanlar varsa nasıl doğum yaptılar