Merhaba hanımlar yenimahalle devlet hastanesine kadın doğum polikinliğine giden varmı acaba nasıldı memnunmusunuz eşleri doktor odasının yanına kadar alıyorlarmı yoksa eşler dışarda mı kalıyor yani şehir hastanesi gibimi bilgi verirmisiniz lütfen oraya gitmek istiyorumda bilgi verirseniz ona göre gideyim dedim yani😊🤭