Her zaman göğsümün altına vuran bebek 2 gündür tam aşağıda yani öyle bir aşağıya vuruyorki çıkıcak heralde diyorum. Genitalde hissediyorum vurmalarını. Normal mi? Kontrolüm haftaya. Döndümü acaba o yüzden mi böyle? Yaşayan varmı? Doktorunuz ne dedi? 32de gidince nst ye giricek miyim özel takipliyim?