Hamileliğim çok yeni. Sağ gözümün üst kapağının içinde arpacık çıktı daha bugun oldu hafif şişti hafif ağrı var. İlerlemeyi nasıl durdurabilirim ne iyi gelir. Bu süreçte doktora gidip ilaç almak istemiyorum. Bu durumu yaşayanlar ya da bilgisi olanlar paylaşırsanız sevinirim