Kızlar benim bikaç gündür kahverengi akıntım vardı doktoruma danışmıştım kırmızı olmadığı sürece sorun yok demişti, dün gece kırmızıya çevirince acile gittim progestan yazdılar bugün kendi doktoruma da muayene oldum bebeğin kalp atışları var kese etraftında kanama da göremedi doktorum, dün acileeki doktor alttan muayene ettiği için çok minimal bir kanama gar dedi. Neyse bugün bide proluton iğne oldum, ara ara az da olsa hala kırmızı kanama var ve ince ince karın ağrılarım var. Allahın zoruna gitmesin daha iki gün oldu ama bu pskoloji çok yıpratıcı ya. Ağrın var ne olacağını bilmyorsun umut ile umutsuzluk arasındasın. Çok değişik bir ruh hali.. ne olur dua edin.