37+2 haftalık gebeyim bugün kontrole gittim bebeğin bası asagiya donmustu ve çatı muayenesi oldum , doktorum “ne cok muazzam ne de cok kötü bi kemik yapın var “ dedi “bebek kilolu doğarsa normal doğum yapamazsın “ dedi . Bol bol yürüyüş yapmam gerektiğini söyledi. 3,5 4 kilo olursa bebek normal doğum olmaz dedi . Kemiğimin açılması icin yapabileceğim egzersizler var mı acaba ?