Merveerdmm Kızlar beni buralarda doğuramıyorum diye görüyordunuz.. 39+3 te normal doğumla doğurdum.. Gece tuvalete kalktığımda saat 5 gibi adet sancısı gibi bir sancı baktım kendimi deneyeyim dedim 5 dk da bir geldiğini görünce dedim herhalde doğuruyorum.. Hastaneye geldik 2 cm açılmam olduğunu doğuracağımı söylediler. NSTde de sancılarım vardı. Doktorum geldi sabah 9 gibi muayene etti saatte bir bir cm açılmam olduğunu akşamüstü 4-5 gibi doğuracağımı söyledi.. Beynimden aşağı kaynar sular indi ben sancıya nasıl dayanıcam diye.. Saatler geçtikçe sancım inanılmaz arttı ve açılmam oldu. Saat öğlen 11:59da minnoşumu kucağıma aldım.. Bugünün tarihi nedeniyle bütün doğum katı dolu ve herkes sezeryan.. Bir tek bizim odadan inleme sesleri geliyordu.. Şimdi miniğimle birbirimize alışmaya çalışıyoruz.. Allah bekleyenlere bir an önce kolay doğumlar versin..
qnsmLk Merveerdmm merhaba Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin hayırlı evlat olsun 🙏 bende 2018 de bugün kızımı doğurmuştum 🥰
gulsah_12 Merveerdmm aminnn inşallah 38 haftalığız bklıyorum bnde bişeyler yaptınızmı doğum olsun dıye
Merveerdmm Sağolun kızlar hepinize teşekkür ederim. Son 2 haftdır sürekli pilates topunun üstündeydim, yürüyüş yaptım, hurma yedim. En son gece de yine pilates topunun üstündeydim ve yürüyüşe çıkmıştım..