Ben öylesine test yaptım çıktı adetim 5 gün vardı gittim de beta yaptılar 53 çıkmıştı 2 gün sonra gittim 170 di 15 gün sonra gittim de keseyi bebeği gördük beta yapılmadı bir hafta sonra da kalp atışını duyduk çok şükür Rabbım herkse nasip etsin sağlıkla alalım kucağımıza hiç endişe etme canım herkesin bir olmuyor sonuçta bana da görmen duyman lazımdı dediler herkes aynı değil