SerraFatih Şuan 37 haftalığım bugün kontrole gittim kızımın kilosu 2610 gram boyu da 48 cm sezeryan istediğim için 38+3 de sanırım ameliyat olucam. Biraz daha kilo alması için beklemelimiyim yoksa doktorum kilosu iyi dedi. Her bebek bir değil sonuçta
Adensmom8 SerraFatih benimde 37 de kilo hemen hemen yakındı 38+2 de alacaklar bakalım yarın kontrolümüz var kaç kilo oldu acaba dr sukıntı yok son hafta ortalama 500 gr alır dedi ni de ultrasonda artı eksi hesaplaması da katarsan korkma derim 🥰
SerraFatih Adensmom8 evet canım son haftalar daha önemli ama arkadaşım daha yemi doğum yaptı ultrasonda 3500 kilo gözüküyordu 39 haftada doğum yaptı çocuk 2800 doğdu. Ultrasonda nerdeyse yarım kilo oynaması da şaibeli geldi bana. Biraz ondan dolayı ürktüm biraz 🥲