MelissaCimen Mamajoo ürünlerini kullanan var? Ben yeni duydum markayı, iyi diyorlar ama bilgisi olanlar paylaşabilir mi🤗 alıştırma bardağı ve biberon almayı düşünüyorum
bademomm MelissaCimen bende biberonunu ve süt sağma makinesini kullandım ikisindeden de çok memnun kaldım. Biberonunu iki senedir kullanıyoruz sapasağlam sadece bebek büyüdükçe biberon emziğini değiştirdim 🙂
Asasasas Sarımtırak bir biberonu var, malzemesi çok kaliteli normal plastiklerden değil ve daha sağlıklı.. baya uzunca süre kullandım çok başarılı hiç bir çiziği olmadı.. tavsiye ederim 🤗🌸