Nadide-_- 14+4 ten herkese selamlar kızlar 🥰 bulantılar (özellikle sabah aç karna daha da yoğun oluyor) ve birşey yedikten sonra o ağızda kalan tanımlayamadığımız ilginç tat tahmini ne zaman geçer artıkkkkkk yeteeeerrrr diye haykırasım geliyor bazen 😂😂😂
Mebrure Nadide-_- o aylarda Bende yaşamıştım böyle kekremsi değişik bir tad çözüm olarak şekerli sakız cignedim sürekli mide bulantımada iyi gelmişti 🤗
Elifderin34 Nadide-_- ay ben her gün yeter yeter diye haykırıyorum 😅 19 haftalık hala bulantılar ve o dediğiniz değişik tatla mücadele ediyorum
isimsizzz Nadide-_- Of o tat gerçekten beni de mahvediyor , sakız çiğniyorum ara ara ama sakız çiğnemek de bi kaç dakikadan sonra mide bulantisini artırıyor , reflü de var bi de , mide yanması da başladı artık ,bulanti kusma yetmezmiş gibi😁
ilknurrruzn Nadide-_- 27+4 hamile kaldığımdan beri var her gece yatarken fırçalıyorum ama sabah yine o tat 😂
Morkelebek26 Nadide-_- ben 20+5teyim hala bulantılarla ve o tatla savaş veriyorum ve tabi aradaki kusmaları unutmayalm 😁 naneli sakız ve şekerden bile tiksindim nerdeyse sürekli yemekten çiğnemekten 😁