Zeynep00_ Bebeğim 21 günlük karnı hep şiş ve sert gazı çok oluyor lütfen en iyi gaz ilacını önerir misiniz??
Derya Zeynep00_ alle viando tamamen bitkisel bize çok iyi geldi umarım sana da iyi gelir ama istersen doktoruna danış
Mineztrk Zeynep00_ sab simplex bu çok etkili canım bnm oğlumda da gorumcemin kızında da baya işe yaradı
Damlacaa Henüz doğum yapmadim ama üstte kalsın canım , hemen kurtulur gazlarindan inşallah güzel yavrun 🌸