29+5 hamileyim 2 . Trimesterde daha istahliyken 3 trimestere girince iştahım kesildi son ayda halbuki daha iştahlı olmam gerekmiyormu cevremdekilere bakınca herkes son aylarda daha çok iştahlı bende öyle olurum dedim ama tam tersi kendimi geçtim öğle yemegi bile yemedim canım istemiyor bebeğe birşey olcak diye 😔korkuyorum benim gbi son aylarda böyle olan varmı?