11 hafta da benimde oldu iğne artı fitil kullandım düsük tehlikesi var dedi o süreçte neredeyse günlük basit aktiviteler hariç hep yattım kanamam bir hafta sürdü geçti çok korkmuştum ama korkmayın doktora gidip anlatın ilaçları kullanın ve dinlenin ve bi süre netten olumsuz şeyleri okumayın☺️