11+5 te ikili tarama testinde doktorum %90 kız dedi pozisyonu da iyiydi. 14+3’te başka ilde devlet hastanesine gittim sırtını dönmüş ama erkek bebeğe benziyor dedi doktor 😂 ne olacak şimdi çok merak içindeyim böyle olan var mı ? 😍 kendi doktorum özel ve cihazı daha gelişmiş bir de pozisyonu iyiydi ama şimdi sırtını dönmüştü bebek organını göremedi ama neye göre erkek dedi acaba 😂🤣