2erkeksnnesi Hilalgc ben 2. Oğluma koydum kuzey ismini . Doktorum BİLE dedi iyi düşün emin misin diye neden dedim kuzeyler sert olur hırçın olur dedi inşallah olmaz deyip koydum cidden öyle çok sert mizaçlı birde oğluşum 😂😂😂
Pelinakcn Hilalgc oğlumun değil ama öğrencimin ismiydi, sıcak kanlı bir çocuk değildi alışana kadar duygularını içinde yaşayan bir çocuktu sonradan kaynaştı ama hep sakin, ağır başlıydı 😊
Kleopatra- Benim oğluşumun ismide Kuzey. Az kaldı kavuşmamıza. O yüzden bilemiyorum huyu suyu ne olur 😂
Kleopatra- Hilalgc Ay size birşey sormak istiyorum o zaman 😂 Siz tek başınıza mı çıkardınız. Eşiniz var mıydı yada eş olmadan yine de koyuyorlar mı ismi. Benim eşim bu ara beni sinirlendiriyor başka isim koyayım da sen gör diye. Biliyorum beni üzmeyecegini ama olsun 😂😂 merak ettim Vallahi.