AEO_5 Arkadaşlar merhaba göğsümün hassasiyeti gitti uclarına dokununca ağrı oluyordu şimdi o yok normal mi sizlerde böyle durum yaşayan oldu mu korkuyorum bişey olur diye 5+4 günlük bebeğim
DLN2505 AEO_5 Canım bende hiç hassasiyet olmadı 12.haftadan sonra başladı biraz.gebelik belirtilerim bile yoktu hiç.korkma.ne kusma ne hassasiyet🙂