Papatya000 Ayaklarım balon gibi ayaklarımı kaldirim diyprumda zarrlı oldugunu bılıyorum sırtüstü uzanmanın kaç dakika kalsam problem olmaz
mommysbrids Papatya000 valla 32 haftaligim sirt ustu yatinca 5. Dakikadan sonra nefesim kesiliyor tansiyonum zipliyo
b0ncuk Benim de ödem topladı ayaklarım hep🥲 doktor yat 45 derecelik açıyla bacaklarını iyice kaldır 5-10 dk dan fazla durma ama demişti. Gün içinde de ayaklarımı hep uzatıyorum otururken yine de yürümeye başladığım an geri şişiyo napıcaz bilmiyorum 🤧