Sinemozy Haticesonmezz bana çok faydası oldu hafta sonu ilacım bitti hatta mafoldum bulantıdan kusmadan karnım çok acıdı acillik oldum yazdilar ilacı ben gece yatmadan 2 sabah da 1 olarak içiyorum 6.haftada başladı şuan 12 haftalığım o ilaçla en azından yiyip icebiliyorum inşallah bir an önce biter bulantılar sağ sağlim kucağımıza alırız
YeninesilAnne Haticesonmezz benim de aşırı fazla oluyodu gece uyumadan once iki tane iciyodum gün boyu çok rahat ediyodum ortalama 20. Haftada tamamen bitmişti ilaç kullanmayı kesmiştim 🤗
280322- Haticesonmezz baya uzun zamandır kullanıyorum gece uyumadan 2 adet başlarda faydası yok sandım ama zamandır geçtikçe duzeldi bıraktığım gün kusmaktan gözümü açamıyorum halen
Miniikmucizemm Gece 2 tane sabah kalkınca bir tane içiyordum , kesmediği zaman öğlen bir tane daha ben faydasını gördüm hatta içmediğim zamanlar mahvoluyordum, 18 haftadan sonra azalmaya başladı hatta geçti desek yeridir umarım geri gelmez😂
Haticesonmezz Miniikmucizemm Ayy ben de 10 haftalığım doktor bugün verdi ama nasıl kullanılacağını söylemedi eczacı de sabah öğlen akşam yazdı her yerden baktım senin dediğin şekilde kullanılıyor ben de o şekilde kullanıcam sanırım çok teşekkür ederim ❤️
Miniikmucizemm Haticesonmezz Beni doktorum gece 2 tane içmemi öneriyordu özellikle eğer kesmezse sabah ve öğlen devam et dedi. Mümkün oldukça sende gece içmeyi dene canım. Şifa olsun inşallah ❤️
Haticesonmezz Miniikmucizemm ayy çok teşekkür ederim Allah razı olsun hepimize hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olsun inşallah ❤️
yarenscskn Gece 2 sabah 1 şeklinde kullanıyorum çünkü gece kullandığımın etkisi gün içinde bitip bulantıya dönüşebiliyor önlemek için ama bende cok yan etki yaptı sürekli uyuşuk ve sersem bir haldeyim cok uyutuyor beni. Umarım ileri haftalarda son bulur🥹
Haticesonmezz yarenscskn ayy ben de hep uyuşuktum zaten öğrendiğimden beri bu da uyuşturursa hiç kalkamam heralde yerimden 😂
Haticesonmezz Sinemozy ayy amin inşallah sağ salim atlatırız bu günleri de hayırlısıyla alırız kucağımıza Allah yardımcımız olsun 🥺❤️
NurAkdis 9-10 haftalıkken başladı, prilam dr yi gece yatmadan bi tane içiyordum sabah kustuğum zaman bile arttırmadım dozu. 18.haftada da hemen hemen tamamen gitti bulantılarım🙏🏼 Herşey geçiyor yeter ki buna odaklanın…
Haticesonmezz NurAkdis ayy daha 18. Haftaya 8 haftam var 🫠 neyse artık o sağolsun da katlanılır herşeye çok teşekkür ederim ❤️
Haticesonmezz YeninesilAnne ayy ben de o şekilde kullanayım herkes öyle kullanmış benim aldıgım eczacı bilmiyordu galiba sabah öğle akşam yazdı kafasına göre
NurAkdis Haticesonmezz size ne iyi geliyorsa onlardan yemeye çalışın bu dönemde. İlla vitamin olsun diye midenizi bulandıran şeyleri hiç yemeyin. Zaten ilk zamanlar düşük miktarda kalori alır sizden bebek. Tek ihmal etmeyeceğiniz günde bi tane haşlanmış yumurta olsun. Sıcaklarda biraz zor ama inş eylülden itibaren daha rahat yersiniz. Allah kolay geçirsin umarım sizin de çok uzun sürmeden biter. 🌺
Haticesonmezz 280322- inşallah hepimizin hayırlısıyla biter bulantıları da sağ salim bebeğimizi kucağımıza alabiliriz ❤️
Ayse_Nuryusuf01 İlk zamanlardan beri 23 haftalığım ve hala kulanıyorum gece 2 tane şeklinde onu içmedigim sürece yemek yiyemiyorum çünkü şuan hala devam ediyorum