Arsln96 ben ikinci kızımda sancılarım acilmam vardı açılmam fullendi ama kızım kanala inmek bilmedi hep yukarıda kaldı kaç kez dogumhaneye indik çıktık
en sonunda doktorum suni sancı verelim dedi ve bebeğim o şekilde 1 saat içinde kanala indi doğdu
Kanala inmeden de doğum sancısı da acilmada oluyor yani