emine_gzl Kızlar bugün doktora gittim bebeğim 24 haftalık ve doktor kordon bağından bebeğe kan akışı yavaş dedi beni perinatoloji ye yönlendirdi. Konu hakkında bilgisi olan veya bu durumu yaşayan varmı. Çok korkuyorum bişey olur mu
Ayda2022 Ben gittim. Detaylıca bebeği ve sizi saat boyuca her anlamda inceliyorlar. Kafanızda ne varsa sorularınıza cevap alabiliyorsunuz. Korkmayın, endişe etmeyin, iyi düşünün. Sağlıkla gelecek inşalllah