Ayse_0516 Merhabalar, Pembe mavi hastanesinde Dr. Aycan kopuza giden var mı ? Birde Medicabilde Dr. Ali Bahadırlı ya giden var mı ? İki doktor arasında çok kararsız kaldım. Riskli bir gebeliğim var bana yardım eder misiniz?
Aysenkaplann Ayse_0516 2 doktorunda adını daha önce iyi diye duydum. Ücret konusu da önemliyse medicabile git. Pembe mavi uçtu gidiyo
Anonymousmom Ayse_0516 Pembe mavi hastanesini önermiyorum. Riskli gebeliğiniz varsa Acıbadem hastanesi Mehmet Özgür Beyi tavsiye ederim. Riskli gebeliklere bakıyor .
Merveata Kesinlikle aycan kopuz ve kesinlikle pembe mavi. Aycan bey işinin ehli bir doktor. Ben zübeyda hanimda calisirkenden beri taniyordum o zaman o hastanede staj yapiyordum. Butun hastalari cok memnundu. Herkes ondan randevu istiyordu cok kibar ayrica.
Ayse_0516 Merveata evet Aycan bey mükemmel bir doktor. Onunla devam etmeye karar verdim. Riskli gebeliğimden ötürü herkes birşey söyledi. Ağlayarak gittim yanına yarım saat 40 dk benimle konuştu. Rahatladım sayesinde. Eğer gerçekten sıkıntılı bir durum oluşursa kendisi beni Acıbadem deki perinatoloji uzmanı Mehmet beye yönlendireceğini söyledi. İyiki tanıdım doktor beyi :)
Bsrakrds01 Acıbadem Mehmet Özgür beyi öneriyor herkes riskli gebelik konusunda uzman kendisi. Bende acıbademe gidiyorum