Mucizem_00 Bir paket 1 bir paket 2 numara alsam olur mu, ne kadar kullanılıyor 1 numarası ona göre ondan 2 paket alaym
Mervecenik Benim ablam doğum yaptı 6 7 aylık oldu şuan ben onun kullandığı miktara göre alıyorum herşeyi o 1 numarada 130 tane harcamış 🤷♀️
Mucizem_00 Busrabusbus 64 lü olıyor kac paket harcadınız 2 paket 1 numara alsam 128 tane beni idare eder mi Bi süre
Ozge Mucizem_00 bebeğin kilosuna göre biraz o. Benim bebeğim 3200 doğdu ben 170tane falan kullanmışım şimdi hesapladım da. Ama 1 paket 1 no olsun mutlaka sonra bebeğin durumuna göre alırsınız devamını🌸
Zehra41 Mucizem_00 ben bebegim 40i cikana kadar 1numara kullandim. En az 10paket 40li sleepy bez kullandim. Belki daha fazla. 2numaradan da 5paket falan kullandk. Alt acma bezi de stok yapmanizi tavsiye ederim. Bir de poposunu ben pamukla siliyorm. Eger siz de oyle dusunuyorsanz ondan da alin atin kenara
mirage333 Mucizem_00 yenidogan bebegin altı ıslak cok bekletilmez oyuzden cok kullanmislardır. Benim bebegim yarın 1 aylık oluyor günde rahat 10 kez falan alt degisiyorum. Prima kullaniyorum ve 70li 3 paket 1 numara kullandim sonra 2 ye gectim.
Zehra41 Mucizem_00 islak bezle asla durmuyordu. Altini aldigimz an susuyordu. Biraz huylu bi bebegm var😀 2bucuk aylk oldu hala ayni cisini yaptgi an mizirdiyo hemen almak zorundyz🥴