Melisayuce Tecrübeli anne adaylarına sormak istedim 36+0 haftamızdayız 36+5 te doktorum Vajinal Muayene ye hazırlıklı gel dedi. Nasıl geçiyor, acısı var mı merak ettim birazda gerildim ilk ve tecrübesiz olduğum için 🤷🏼♀️
tazebiranne_hg04 Melisayuce ben bugün oldum çatı muayenesi kendimi hiç kasmadım acı ve yanma oldu orayı uyarıyor doğumu tetiklesin diye ve jel sürerek bakıyor ama benim pek hoş geçmedi doğrusu kiminin gayet acısız sızısız geçiyormuş
polyanna06 Melisayuce çatı muayenesi farklı mı bilmiyorum ama ben çok vajinal muayene oldum korkulacak bir şey değil ama smear testi alırken doktor canımdan can gitmişti 😅
Merve-923 Melisayuce kendini kasarsan çok ağrılı geçer, nefes alıp rahat olmaya bak. Evet ağrısız birşey değil ama kasınca daha kötü hissediliyor malesef.
polyanna06 Melisayuce o hamilelik öncesinde yapıldı. Hamilelikle ilgisi yok. Kanser riski için tarama testi iki üç yılda bir yapılması gerekiyor rahim ağzından sürüntü alınıyor.