nagihanbirol26 Evet. İlk deneme de tutmuştu. Ancak 6+1 de kanama başladı kalp atışı zayıftı erken olduğu için olabilir dediler. 10 gün devam etti 10.gun sabah uyandiktan sonra ağrı başladı yine kanama vardı. Kalp atışı durduğu için kürtaj oldum o gün.
2 buçuk ay sonra tekrar transfer oldum. Bu sefer ilaçlara ek omegaven+izotonik serum tedavisi aldım 9.haftaya kadar. Yine kanama oldu 6+1 de ama kalp atışı iyiydi ve kesildi kendisi 1 haftaya. Oğlum da Şubat’ta doğdu şuan 6 ay 17 günlük ☺️
Bir sonrakini 4-5 yıla düşünüyorum o zamana ilaç parası ne olur bakalım