Kızlar 38+4 deyim bugün hastane gittim 2 gündür hafıf hafıf sancım vardı daha önce doktor suyu fazla demişti geçti bugün ise karın cevresı küçük kafası küçük mınyon tıpkı olcak dedı aıle genetiğim zaten hep minyon korktum hıc böyle bırsey dememişlerdi