Sehrbnon122 sen kafaya acayip takıyosun hamileliğini.tadını çıkar hamileliğinin hep olumsuzu düşünüyosun bence kafanı dağıtıcak bişeyler bul kendine.insan ikiz olunca ister istemez bazı olumsuzluklar düşünmeden edemiyor tabiki ama sen hamileliğinde her konuda çok evhamlı davranıyosun.bak zamanın nasıl geçtiğini bile anlamıycaksın.nasipse benim doğumum pazartesi bu bir haftayı evde istirahat ederek geçiriyorum.benimde içimde bu hafta korkuları var mesela inşallah pzartesiye kadar dururlar ansızın değil planlı doğum olur diye ama herşey Rabbimin elinde.sen içini ferah tut Allahın izniyle herşey güzel olur