_ozlmm 6+5 teyiz bugün. Mide bulantısı, ter basması ve aşırı halsizlik ama hani iş yapamaz gibi değil de. Ruhunu daraltacak gibi tansiyon düşer gibi olur ya hani vücut. Öyle. Kafamı sağa koyuyorum olmuyor yastığı sola almıyorum olmuyor. Kahvaltı yapabildim, meyve yiyebildim onda da sonra şurup içer gibi tat alınca kötü oldum. Metalik tat hep var zaten. Pazartesi gideceğim doktoro. Hani gerçekten bu kadar halsizlik oluyor mu yani normal mi ondan şüphe duydum. Elimin kolumun kalkmaması gibi bir halsizlik değil. Yere göğe sığmayacak bir bunalma ve tansiyon düşmesi gibi. Hava da yağışlı oysa ki. Ayyy bilemedim. Bugün ve dün fena idi benim için.