Umutluanne1
Merhaba, ben de aynı sen gibi vuruyorum iğne. Benim bezeyle birlikte bir de morarıp kan topluyordu. Doktor çok çok yavaş vurmamı söyledi, ilacı az az vereceksin. 1 dk da falan ilacı yap. Böylece morarma yada beze olmuyor. Bence doktoruna sormadan koldan vurma. Ben hemşireye sordum. 4 buçuk aylık hamileyim, kola ilerleyen zamanlarda geçeceğiz dedi. Aynı etki mi oluyor bilmiyorum açıkçası.