Sağlık ocağından geliyorum tetanaz oldum 18+3 haftalığım normalde tansiyonum düşük olurdu hep gebeliğimin başından beri bu şikayetim vardı ama ebe ölçtü 12/7 dedi biraz yüksek ama önemli değil dedi hamilelerde normal dedi ama ben hep tansiyonum düşük olduğu için yüksek çıkmasına şaşırdım kafam bulandı🤔