hayallliiim çok çok erken canım ikinci gebelikte bile çoğu kişi bu haftalarda hissetmiyor. Bende ilk 17. Haftalıkken içimde bişeyler kayıyo gibiydi ama her gün hissetmedim.. 20/22 den sonra tekme olarak ayrıt edecek duruma geldi zaten doktorum da 23 de gittiğimde artık hissediyorsundur dedi.. 18 de gittiğimde bile öyle bişey dememişti