
Merhaba arkadaşlar. Şu anda 13 haftaya girdik. Peş peşe 2 doktora gittim biri söylememeyi tercih etti görmee şansı yoktu aşırı hareketliydi. 2.si ise bildiğiniz yan yatmıştı görülmedi bişey. Sizce erkek mi kız mı? İçime doğan erkek ama bilmiyorum. Sizlerin fikri varmi 😊