Zeynepcelik45 Kızlar bugün bebeğin kalp atışını duydum noramlde 7 haftalık ama ultrasyondan 6 haftalık çıktı böyle yaşayan varmı
Merve201119 Zeynepcelik45 benimde ilk zamanlar öyleydi canım beş gün gerideydi o haftalarda geç dollenme değildi ama sonra haftasını yakalıyor merak etme
Gzmslmz Zeynepcelik45 2 hafta ilerdie ya da 2 hafta geride olmasi cok normal tam olcum yapilamayabiliyor bazen banada renkli ultrason akadar bebek 2 hafta ilerde diyorlardi suan tam haftasinda gidiyor.. saglikla buyusun ve kucağına al insallah 🌸