Kızlar normalde 39+0 30 ağustosa denk geliyor ve doktor o güne sezaryen planladı. Suyun vs normal ama bebek aşağıda kendisi gelmeye çalışabilir (yine de sezaryen olcak) bu tarihe kadar da ama gelmezse 30 ağustosta alırız dedi. Yalnız şöyle bir opsiyon verdi çok sıcak yeter vs dersen 25inden itibaren de bir tarih seçebilirsin dedi. Siz olsanız napardınız?