Sunadmrln Ben ikinci sezaryeni olucam ama ankara şehir hastanesine gidiyorum. Geçen gün bi hemşire hamileye suda doğumu konuşalım detaylar belli olunca diyodu. Gittiğiniz hastanenin imkanlarına göre değişiyo yani bazı devlet hastaneleri özel odalar suda doğum imkanı sunuyo bazı hastanelerde sancı odası falan oluyomuş hep beraber sancı çekiyolarmış aynı odada iki üç kişi kalıyolarmış doğumdan sonra. Siz hangi hastaneye gidiyosanız ordan bilgi alsanız daha sağlıklı olur yoksa burda bilgi kirliliği çok 🙊