Kuzenim kızını 3.850 gr doğurdu normal ikinciside erkek oda 4.500 gr doğdu ikiside normal oluyor yani kendinize güvenin 🙏 zaten ulstrason doğru göstermiyor aşağı yukarı tahmin sonuçta sağlıklı doğsun inşallah bebişiniz. Benimkide 3.300 şu anda bekliyoruz artık doğum için 39 haftalık olduk tık yok halla 😂 hayırlısı bakalım