Aysenurozs
mre1630 mr magnetik rezonans yayar yani manyetik dalga bir zararı olmaz. Ben 24 haftalikken çektirmiştim, sizin gibi şüphelerim vardı doktor hamileliğin başında bile çektirsen bir zararı olmaz demişti. Tasalanmayin Allah in izniyle birsey olmaz. İnşallah sonuçlarınız da güzel çıkmıştır sizin de sağlığınız yerindedir. Rabbım hepimizin evlatlarımıza sağlıkla kavusmamizi nasip etsin 🤲🤲🤲