mervenoluyoruz Kızlar aventin iki biberonunu aldım birinin ucu 0 aylık birinin 1 aylık şimdi başlıklar değişiyor ama ben kaçıncı ayda hangi başlığı kullanmalıyım bu kadar çok başlık almaya gerek var mı gerçekten anlayamadım yardımlarınızı bekliyorum.
NurrrH mervenoluyoruz benim kızım hiç meme emmediği için sürekli biberon kullanıyoruz. Bu yüzden normalden sık değiştirmem gerekiyor. En son maddi olarak zorlayınca ucunu iğneyi ısıtıp delmeye başladım. Gayette işimi görüyor. 😂 şuan 1 yaşında kullanıyoruz. Tabi normalden daha sık temizlik vs yapıyoruz.
Mucizem_00 mervenoluyoruz 0 6 ay al işte kullan canım 0 1 aylık cok kücük almıssın zaten yavas akıslı 00 6 ay da sana gider baya, bilmiyorm tabi meme mi emer biberon mu sürekli ama kullananıma göre değişiyor sanrm yıpranması
Mucizem_00 mervenoluyoruz Bi tane biberon alcan 0 6ay kullancann kısacası uçlara girme sen 😂😂 sonra ay ay satılıyor zaten onlardan alacan 6 aydan sonra
mervenoluyoruz NurrrH yani iğneyle delerek akış hızını arttırdınız öyle değil mi. Bu arada tebrik ederim gayet dahiyane bi fikir ben de denerim olmadı.
NurrrH mervenoluyoruz evet zaten biberon 0 veya 1 numara oluyor başta. Çocuğun emiş gücüne göre deldim hep. 🌺