Ogretmen_Anne_ Kızlar bisi isim istiyorum ben kızıma Asel isminde kesin kararız ama bi isim daha olsun istedim bi öneriniz var mı 🥰
Ogretmen_Anne_ Unlukacar kocam yabancı ismi gibi olduğunu söylüyor beğenemiyormuş beyefendi Asel linayı 😀 pinpirikli kocalar başa bela cidden 😂🤣🤣
Unlukacar Ogretmen_Anne_ hahahha benimde asel ile lina birleşince çok hoşuma gidiyor bide en yakın arkadaşım liva koymuştu 🥰