OffOff Kızlar merhaba devlet hastanesi kontrollüyüm . 31+6 da gittim devlet doktoru raporumu açmadı. Şuan 32+3 haftalığım özel hastaneden raporu açsam sıkıntı olur mu ? Doğumumu da devlette yapıcam
benkosarim OffOff ne olacak ki rapor rapordur yani iş yeri özel hastaneden mi devletten mi aldınız diye bir şey demez ki sadece anladığım kadarıyla bazen erken almak isteyince kurul istiyorlarmış sizde haftanıza gelmişsiniz zaten istemezler bence
OffOff benkosarim yok kurula gerek yok sadece ben doğumu devlette yapıcam kontroller de orada Hani raporu özelden alırsam herhangi bir sıkıntı da devlet hastanesi biz sana çalışabilirsin demedik . Sen kendi kafana göre almışsın demesinler
Ziynet4459 benkosarim valla bende devlette takipliyim doktor 1 eylülde gel rapor yazalım dedi ama randevu bulamıyorum olmazsa özelde yazdırıcam
Oesra Rapor İçin illa takipli hastane ya da doktor olmasına gerek yok. Ben hem devlete hem özele gittim kontrole ama raporum özele denk geldi.