Bnmv-1 Sıcaklardanmıdır nedir hiç birşey yiyesim gelmiyor kahvaltı yapmada sıkıntı yokta böyle ara öğünde meyve tatlı tüketiyorum akşamda be olursa artık uff valla yemek bile yapasım gelmiyor iştahım kapandı birden 🥺 bebeğime üzülüyorum zayıf kalır diye