Sevgili hamişler size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.14 haftalık hamileyim. Dün gece eşimle birlikte olduktan sonra yoğun bir kanama olduğunu gördüm ilişki sırasında hiç bir ağrı kramp olmamasına rağmen sonunda baya da çok olduğunu görünce aşırı korktum hemen 5 dk içinde acile gittik. Kan ve idrar testi alındı ama tüm süreç boyunca deli gibi ağladım sonrasında doğumhaneye aldılar bebeğimin kalbini ve hareketini görünce biraz rahatladım ve kanama hastaneye gelene kadar durmuştu. Kan ve idrar temiz çıkınca eve geldik ve bu sabah erkenden kadın doğuma gittik çok şükür doktorum çok ilgilendi en ince detayına kadar baktı ve kanamanın bebekle alakası olmadığını sürtünmeden dolayı ve tamamen zararsız olduğunu öğrendik ama ömrümden ömür gitti tabi. Gitmişken cinsiyeti de öğrenmiş olduk erkek ❤️ Bebeğim çok şükür çok sağlıklı ama ben çok korktum bu süreçte. Size de fikir olsun çok dikkat edin lütfen 💕