12+5 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı doktorum cinsiyet söylememek istesede çok rica ettim baktı ve erkek olabilir bir çıkıntı gözüküyor ama kızlarda bulunan pelvizdi sanırım yanılmıyorsam adı oda olabilir bu çıkıntı dedi böyle söylenip kız olduğu ortaya çıkan oldumu hiç ? Anlayan varsa ultrason resimlerini paylaşabilirim :)