bubusqo Kızlarrrr 40. Haftama girdim. Ne dogru düzgün sancı ne bişey var. Arada karında sertleşmeler yaşıyorum o kadar. Yürüyüs pilates topu merdiven inip cıkma yapıyorum. Bebek kanalda ama yaklasık 10 gundur ilerleme hıc yok. Tavsiyesi olan var mı?
SenaSolmaz bubusqo 40. Haftamıza bugün girdik ve artık beklemeyi düşünmüyorum artık bebeğide tehlikeye sokmaya gerek yok yarın kontrolüm var sezeryan isteyeceğim allah hepimize yavrularımızı sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip eder inşallah 🙏🏻
Ballicut SenaSolmaz bende son dkya kadar normal doğumu bekleyip sezeryan. Oldum benek kilosundan dolayı iki gün oldu 😍🙏🏻
bubusqo Damlamine suyum geldi carsamba aksamı. Hastanede 12 saat suni sancı cektim cunku sancılarım düzensizdi. Basarılı olamadı ne yazıkki sancılar açılma 2 cm de kaldı. Sezeryanla meleğim dünyaya geldi. 💕