Ecemasel-53
Ben hiç inanmazdım böyle şeylere.
İlk Hamileliğimde saçımı kestirdim iki hafta sonra 22 haftalık bebeğimi kaybettim. Böylece saç kestirme ile ilgili batıl inancım oluştu :) Kesinlikle batıl inanç. Ama ben kötü bir tecrübe yaşayınca aman kestirmiyim 9 ay nolcak diye düşünüyordum.
Üstüne 2 kez daha düşük yaptım.
Şu an 4.ye hamileyim. Saçım çok uzun ve gür. Bakımı çok zor. Kestirmeye yine düşünmüyordum. Ama sıcaklar beni çok bunalttı. Bir de serklaj yapılacak birkaç haftaya ve yatmam gerekecek sonrasında. Sık sık duş da alamayacağım için dün ani bir kararla eşime kestirdim. Öncesinde de araştırdım yine birkaç video izledim, yazı okudum internette. Batıl inanç ve hiçbir doğruluğu olmadığına ikna ettim kendimi.
Hepimiz ve bebeklerimiz Allaha emanetiz. Saç kestirmek mi onların ömrünü belirleyecek. Dünyada yiyecek ekmeği var sağlıkla doğarlar inşallah. 🌿🌿